به کمک نیاز دارید؟

خدمات تخصصی

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
میثم صحراکار

میثم صحراکار

Position: مشاور عکاسی و فیلمبرداری
زبان‌ها: فارسی
Categories: امور هنری و صنایع دستی, برندسازی، بازاریابی و فروش
Location: تهران

اگر به دنبال خلاقیت در عکاسی و تصویربرداری برای تولید تیزرهای تبلیغاتی مدنظر خود هستید، حتما از آقای میثم صحراکار مشاوره بگیرید.

معرفی کوتاه

میثم صحراکار دانش آموخته مقطع کارشناس در رشته کارگردانی سینما و دارنده مدارک بین‌المللی از جمله گواهینامه دارالفنون از جشنواره جهانی فیلم فجر.

سالها فعالیت آقای میثم صحراکار در حوزه عکاسی صنعتی و رویدادها یا همایش‌ها و سمینارها و عکاسی فیلم و تئاتر و عکاسی هنری  و شناخت و تسلط ویژه ایشان بر دوربین‌ها و لنزهای شرکتهای Canon، Nikon, Sony and Fuji, Sigma, Tamron, Samyang موجب کردیده تا بتواند عکاس اتاق بازرگانی ایران و خانه سینمای ایران گردد.

میثم صحراکار ضمن تسلط بر تمامی دوربین‌ها و لنزهای عکاسی دیجیتال قدیمی SLR و Mirrorless امروزی؛ در حوزه تصویربرداری و ساخت تیزرهای صنعتی و تبلیغاتی و یا ارائه ایده برای تولید محتوا و اجرای آن و همچنین آموزش عکاسی و کار با دوربین دیجیتال و لنزهای پیشرفته عکاسی و نرم‌افزاهای ویرایشی مانند فتوشاپ و لایت روم را در کارنامه خود دارد.

ثبت درخواست

نتایج نظرسنجی :

میزان تسلط مشاور بر موضوع 90%
دقت و حوصله مشاور در پاسخگویی 95%
قدرت بیان مشاور 98%
علمی و کاربردی بودن نظرات مشاوره 93%
میزان تحقق اهداف شما از مشاوره 86%

اگر تمایل دارید با استفاده از مشاوره راه اندازی کسب و کار شغلی مستقل داشته و کسب درآمد کنید و یا بعنوان یک فعال اقتصادی، با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار، با جدیدترین و بهترین استراتژی‌های رشد و توسعه کسب و کار در جهان آشنا شوید؛ حتما به مشاوران مجرب ساکوراد مراجعه کنید تا به رویاهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید.

راهنمای گام به گام تا دریافت مشاوره

گام اول

انتخاب حوزه تخصصی مدنظر

گام دوم

بررسی رزومه مشاوران مرتبط

گام سوم

انتخاب مشاور با تخصص مدنظر

گام چهارم

تکمیل فرم و ثبت درخواست

گام پنجم

پرداخت حق‌الزحمه مشاور

گام ششم

تماس با شما برای تعیین وقت

گام هفتم

برقراری ارتباط شما با مشاور