به کمک نیاز دارید؟

خدمات تخصصی

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کسب و کار خانگی

مشاوره فروش و بازاریابی کسب و کار خانگی

در گذشته‌ای نه چندان دور، راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی شاید به نظر امری غیرمنطقی به شمار می‌رفت ولی با ورود به پاندمی کرونا و بروز مسائل دیگری همچون پیشرفت فناوری و گسترش ارتباطات اینترنتی، باعث شد تا مشاغل خانگی امروزه مورد توجه ویژه قرار گیرد. در واقع شاید بتوان گفت که کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، مهم‌ترین مسئله‌ای است که باعث می‌شود نوع جدیدی از مشاغل به نام مشاغل خانگی ایجاد شوند. با این وجود مشاغل خانگی نیز با چالش‌های مختلفی روبرو هستند که در این مقاله قصد داریم بیشتر در این مورد صحبت داشته باشیم.

 

حتما بخوانید: ۳ استراتژی کلی قیمت گذاری محصولات خانگی

مشاوره کسب و کار خانگی

چطور می‌توان یک شغل خانگی ایجاد کرد؟ چالش‌های پیش‌رو چیست؟ چگونه می‌توانیم این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم؟

به طور کلی یک مشاوره فروش کسب و کار خانگی به شما کمک  می‌کند تا ضمن رفع دغدغه‌های فوق، بتوانید عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. در ادامه شما را بیشتر با کسب و کار خانگی آشنا خواهیم کرد که یقینا می‌تواند برای شما در راه‌ اندازی کسب و کار خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

با کسب و کار خانگی بیشتر آشنا شوید

مشاغل خانگی به عنوان یک کسب و کار کوچک یا بزرگ، یک بخش بسیار مهم از اقتصاد هر کشور به شمار می‌رود که در آن محصولات و خدمات مختلفی به مشتریان (که می‌توانند سازمان‌ها یا افراد باشند) ارائه می شود. بعنوان مثال، شخصی که تامین غذای کارکنان یک سازمان را قبول کرده و تولید آن را در خانه‌ محل سکونت خود انجام می دهد، یک شغل خانگی دارد.

 

حتما بخوانید: ۱۰ قاتل زنجیره ای فروشندگان آماتور

در واقع کسب و کار خانگی به تجارتی گفته می‌شود که محل استقرار آن در منزل یا قسمتی از یک خانه (مانند پارکینگ) باشد. در همین راستا، پلتفرم‌های اینترنتی در مشاغل خانگی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی ما می‌توانیم مشاغل خانگی بسیار زیادی را از پخت کیک، تهیه پیاز داغ و حتی محصولاتی که مختص به منطقه جغرافیایی می شود را مشاهده کنیم.

باید در نظر داشته باشید که مشاغل خانگی امروزه محدود به خوراکی و هنرهای دستی و یا خیاطی نشده و می‌توان گفت که گستره این کسب و کارها روز به روز در حال افزایش است. لذا خدمات مشاغل خانگی می‌تواند شامل مواردی همچون نویسندگی، برنامه نویسی، طراحی سایت، عکاسی و فیلمبرداری و غیره نیز باشد.

برای مثال می‌توان گفت که فریلنسرها به نوعی در زمینه مشاغل خانگی در حال فعالیت هستند. همانند افرادی که در خانه برنامه‌نویسی می کنند، تولید محتوا انجام می‌دهند و کارفرماها از راه دور پروژه ای را به این اشخاص می‌سپارند. پروژه‌ها به این صورت انجام شده و در اختیار کارفرما قرار داده می شود.

مشاوره فروش و بازاریابی کسب و کار خانگی

این سوال مطرح می‌شود که چطور باید حوزه کاری خود را برای راه‌ اندازی مشاغل خانگی انتخاب کنیم؟ بعنوان پاسخ به این سوال مهم، باید گفت که ابتدا می‌بایست به مسائلی همچون پتانسیل کاری و تخصص شخصی که می‌خواهد کسب و کار خانگی راه‌ اندازی کند توجه داشته باشیم. برای مثال در صورتی که شما بخواهید در محیط جغرافیایی خود کیک‌های تولد عرضه کنید، در این حوزه تخصص دارید و تصور می‌کنید که کشش بازار به دلیل کمبود این خدمات وجود دارد. شروع کردن این کار برای شما مفید واقع خواهد شد. اما مشاوره فروش و بازاریابی چطور می‌تواند به شما در این راستا کمک کند؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتر در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

 

با دریافت « مشاوره فروش و بازاریابی کسب و کار » از کارشناسان جوان حرفه‌ای و باتجربه ساکوراد؛ موفقیت کسب و کار، رونق فروش و افزایش درآمد خود را تضمین کنید!

 

مشاوره فروش و بازاریابی می‌تواند در راستای ارزیابی مهارت‌هایی که شما دارید به شما کمک کند. از سوی دیگر ارائه روش‌های بازاریابی کم‌هزینه و زودبازده برای کسب و کاری که می خواهید داشته باشید و یا توسعه استراتژی برای افزایش و جذب مشتری از دیگر مزایای استفاده از خدمات مشاوره فروش و بازاریابی به شمار می‌رود. برندسازی، ارائه راهکار برای فعالیت موثر و هدفمند در شبکه‌های اجتماعی و غیره می‌تواند در این زمینه برای شما مفید واقع شود.

 

حتما بخوانید: نقش مشاوره در موفقیت کسب و کارها

 

 

کسب و کار خانگی شما نباید کوتاه مدت باشد

مشاوره کسب و کار خانگی می‌تواند به شما در یک امر بسیار مهم کمک کند. بسیاری از کسب و کارهای خانگی طول عمر بسیار زیادی ندارند. چراکه استراتژی و برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی برای آن وجود ندارد. بنابراین یک مشاوره فروش و بازاریابی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا نتایج بسیار خوبی را به دست آورید. در واقع کسب و کار شما باید هدف داشته باشد و در این صورت می‌توانید برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشید. از سوی دیگر برای کسب و کار خانگی خود باید میل به پیشرفت داشته باشید.

کسب و کار خانگی شما باید به گونه‌ای طراحی شود که توانایی تبدیل شدن به کسب و کارهای بزرگتر برای آن وجود داشته باشد. در این صورت می‌توانید با دریافت خدمات مشاوره مشاغل خانگی برند خود را ایجاد کرده و در ادامه آن را توسعه داده و به عنوان یک برند بزرگ شناخته شوید.

 

پیشنهاد مطالعه: کتاب ایده-بازار: هرآنچه که باید درباره «راه اندازی یک کسب و کار موفق» بدانید

 

با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد برترین ایده‌های راه‌اندازی کسب و کار خانگی با شما به اشتراک بگذاریم که یقینا می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

چه ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب و کار خانگی وجود دارد؟

در  بخش‌های قبل، بیان کردیم که با وجود پلتفرم‌های شبکه اجتماعی، راه‌ اندازی یک کسب و کار خانگی کار سختی نخواهد بود. در واقع باید در نظر داشته باشید که سرمایه شما برای راه‌ اندازی مشاغل خانگی در درجه دوم اهمیت دارد. داشتن ایده‌های جدید و جذاب می‌تواند به شما کمک کند تا مشاغل خانگی را بهتر ایجاد کنید. در صورتی که می‌خواهید ایده‌های بیشتری به دست بیاورید، موارد زیر را بررسی کنید:

  • آشپزی و تمامی مشاغل مربوط مانند کیک‌پزی، شیرینی‌پزی و غیره
  • محصولات خوراکی فرآوری شده مانند لواشک، ترشی و غیره
  • تولید محتوا به صورت متنی، صوتی و تصویری
  • طراحی، ایده‌پردازی و پیاده‌سازی انیمیشن و موشن‌گرافیک
  • برنامه‌نویسی، طراحی سایت و ساخت ربات‌های اینترنتی
  • دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و فعالیت در حوزه تبلیغات
  • بلاگری، ادمین اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی
  • نویسندگی، ترجمه و فعالیت در حوزه متن
  • تدریس خصوصی به صورت آنلاین
  • فروش آنلاین وسایلی همچون لباس و غیره
  • فرش‌بافی

 

این مهارت را حتما بیاموزید : دوره آموزشی اصول و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای

 

و اما کلام آخر…

به طور کلی می‌توان گفت که حوزه‌هایی که قابلیت ورود به کسب و کار خانگی در آنها وجود دارد بسیار زیاد هستند. شما باید در این حوزه ها اطلاعات لازم را به دست بیاورید. دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق کارشناس مشاوره و بازاریابی ارائه و در دسترس شما خواهد بود و شما براحتی می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه از این خدمات تخصصی استفاده کنید.

مدیر سایت
مدیر سایت
یک روز زیبای بهاری هنگامی که به گل‌های زیبای داخل حیاط نگاه می‌کردم، تصمیم گرفتم تا آموخته‌هایم را طوری ثبت نمایم که همیشه در یاد و خاطر عزیزانم ماندگار شود ...
پیشنهاد بر اساس سلیقه شما

مسیریابی تحصیلی - شغلی (آنلاین)

تست شغلی به آزمون روانشناسی گفته می شود که فرد با توجه به پاسخگویی به سوالات در انتها بهترین شغلی که می تواند در آن موفق باشد را معرفی می کند.

سئوالات و نظرات ارزشمند خود را با ما مطرح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای گام به گام تا دریافت مشاوره

گام اول

انتخاب حوزه تخصصی مدنظر

گام دوم

بررسی رزومه مشاوران مرتبط

گام سوم

انتخاب مشاور با تخصص مدنظر

گام چهارم

تکمیل فرم و ثبت درخواست

گام پنجم

پرداخت حق‌الزحمه مشاور

گام ششم

تماس با شما برای تعیین وقت

گام هفتم

برقراری ارتباط شما با مشاور