به کمک نیاز دارید؟

خدمات تخصصی

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
افزایش درآمد در کافی شاپ

تکنیک‌های رشد فروش و افزایش درآمد در کافی شاپ

رشد فروش و افزایش درآمد در کافی شاپ همانند سایر کسب و کارها، شامل مراحل کلی جذب مشتریان جدید و وفادار کردن مشتریان فعلی است. بنابراین با فرض آنکه شما مهارت تولید حرفه‌ای انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، کیک، بستنی و غیره را دارید، به ارائه تکنیک‌های افزایش فروش خواهیم پرداخت. چراکه هیچ ترفندی برای افزایش فروش محصول بد، وجود ندارد!

بعبارتی به این پرسشها پاسخ خواهیم داد:

  •  برای افزایش مشتریان یک کافه چه راهکارهایی وجود دارد؟
  •  چه ایده‌های منحصر بفردی برای مدیریت کافی شاپ وجود دارد؟
  •  چالش‌های رایج در مدیریت کافی شاپ کدامند؟
  •  چگونه می‌توان این چالش‌ها را شناسایی کرد؟

چند راهکار ساده برای افزایش تعداد مشتریان کافی شاپ

نگاهی به منوی خود بیاندازید

  • می توانید قهوه منحصر به فرد سرو کنید
    منوی خود را منحصربه فرد و پر از هیجان و انرژی و چیزی به مشتری پیشنهاد بدهید که نتواند هیچ جای دیگر آن را پیدا کند. مشتریان هدف‌تان را به خوبی شناسایی کنید و براساس نیاز و خواسته‌ی آن‌ها محصولات خود را انتخاب کنید.
  • در ترکیب منوی خود بازنگری کنید
    یکی ار ترفندهاب قدیمی در بازاریابی این است که گران‌ترین نوشیدنی خود را در اول منو قرار بدهید. معمولا مشتری علاقه‌ای به خواندن همه‌ی منو نداشته و اولین نوشیدنی که باب میل‌ش باشد را انتخاب می‌کند. این روش می‌تواند باعث افزایش فروش ‌شما بشود.
  • از مزایای پیشنهادهای فصلی استفاده کنید
    افزودن نوشیدنی‌های طعم‌دار فروش شما را می تواند بیشتر کند، تا جایی که می‌توان حتی تا 50 درصد فروش شما از مایعات باشد. پیشنهاد طعم‌های فصلی برای یک مدت زمان محدود مشتریان شما را ترغیب می‌کند تا آن را از دست ندهند.
  • از اسامی خاص می توانید استفاده کنید
    شما می توانید از یک نام جالب برای نوشیدنی مخصوص خود انتخاب کنید که مشتری جای دیگری آن را نشنیده باشد، پس علاقمند به امتحان کردن آن خواهد شد.

 

این مهارت را حتما بیاموزید: دوره آموزشی اصول و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای

 

درصد مصرف روزانه قهوه بر اساس گروه سنی در آمریکا در تصویر زیر نمایش داده شده است. 72 درصد از افراد بالای 60 سال در مقایسه با 47 درصد در گروه 18 تا 24 سال، هر روز قهوه می نوشند.

کافی شاپ

از نمونه‌ها (هدایا)ی رایگانِ هدفمند استفاده کنید

اگر هرازگاهی در استراتژی تبلیغاتی خود برای هدیه دادن قهوه‌ی رایگان در نظر بگیرید، می‌توانید مطمئن شوید که به زودی سود خوبی از این کار نصیب‌تان خواهد شد.

شما می‌توانید به همسایگان خود نیز قهوه رایگان بدهید. این کار نه تنها باعث می‌شود که آن‌ها شما را بشناسند، بلکه می‌تواند بعضی از همسایگان‌تان را به مشتریان وفادار تبدیل کند. برقراری چنین روابطی بسیار ارزشمند و می تواند باعث بازگشت سرمایه‌ی صرف شده می‌شود. همچنین اگر هریک از همسایه‌ها و کسب و کارهای اطراف شما به دنبال یک کافه در نزدیکی‌ خود باشند، شما اولین گزینه برای آن‌ها هستید.

مجموعه‌ای از خدمات را به مشتری ارائه دهید

امروزه کافه‌ها گوشه‌ای دنج برای افرادی است که کار خود را از راه دور انجام می‌دهند. کافه‌ی شما در نزدیکی یک دانشگاه، در مرکز یک کلانشهر و چه در حومه‌ی یک شهر واقع شده باشد، همواره پاتوق چنین مشتریانی خواهد بود. بنابراین اگر کافه‌ی شما دسترسی به اینترنت بی‌سیم برای مشتریان فراهم‌ نمی‌کند، در این زمینه تجدیدنظر کنید و مطمئن باشید که تعداد پریز برق کافی برای استفاده مراجعین وجود دارد.

برخی از کافه‌دارها، با این مشکل مواجه هستند که تعدادی از مشتریان‌شان یک فنجان قهوه سفارش داده و ساعت‌ها قسمتی از فضای کافه را اشغال کرده اند، در حالی که مشتریان عادی مکانی برای نشستن پیدا نمی کنند و گاهی مجبور هستند کافه‌ را ترک کنند.

یک راه‌حل برای این مشکل می‌توان در نظر گرفت که بخشی ازکافه برای مشتریان عادی باشد و در آن افرادی که قصد کار کردن یا مطالعه ندارند، مدتی نشسته و با دوستان خود گپ بزنند.

در نمودار زیر مصرف سرانه قهوه بر اساس گروه سنی در آمریکا نشان داده شده است.

کافی شاپ

مشتریان را به کافه‌تان وفادار کنید

تجربه‌ای که مشتری از برند و کافه شما کسب می‌کند، مهم‌ترین و موثرترین عامل در ایجاد حس وفاداری در مشتری می باشد.

یکی از موثرترین راه‌ها برای اینکه مشتری دوباره به کافه شما برگردد، این است که آنها را راضی و وفادار نگه دارید و به این منظور از طرح‌های ویژه استفاده کنید. شاید بسیاری از شما به فکر طرح‌هایی مانند یک قهوه رایگان در ازای چند قهوه باشد.

یکپارچه کردن سیستم نقطه فروش شما با طرح‌های وفاداری‌تان می‌تواند سود بیشتری عاید شما کند. شما هرچه داده‌های بیشتری درباره‌ی عادت‌های رفتاری مشتری خود به دست آورید، بهتر می‌توانید خدمات موردنیاز آن‌ها را برایشان فراهم کنید و کسب و کار خود را رشد دهید.

روش‌های جذب مشتریان بیشتر برای کافی شاپ‌های تازه راه‌ اندازی شده

به طور قطع جذب مشتری و مخاطبان بیشتر یکی از اهداف شما می باشد. به یاد داشته باشید که این دغدغه در تمامی کسب و کارها وجود دارد و در هر کاری که فعالیت داشته باشید، ایده و روش های زیادی برای جلب توجه مخاطب وجود دارد.

تبدیل یک مراجعه کننده به مشتری ثابت، همیشگی و وفادار به کافی شاپ شما مقوله بسیار مهمی می باشد که اکثر صاحبان کسب و کارها از آن بی خبر هستند. طرز فکر آنها این است که جذب مشتری فرایند بسیار سختی بوده و نیازمند پرداخت هزینه های تبلیغاتی است.

شما می توانید با پرداخت هزینه های کمتر ولی پیاده سازی ایده های نو هزاران مشتری جدید کسب کنید.

 

حتما بخوانید: ۲۱ اصل روانشناسی فروش

 

جذب جوانان خوش خوراک و خوش ذوق به کافی شاپ اختصاصی شما

اگر از هر آن چه که لایق مشتری مجموعه ی شما باشد، بهره مند هستید ولی باز هم مشتریان کمی به کافه ی شما مراجعه می کنند و این موضوع باعث شده که انگیزه ی کافی برای ادامه کار را نداشته باشید، باید برای کشف مشکل وقت بگذارید.

مخاطب شما از نیازهایی برخوردار است و همچنین هر فردی یک غذای به خصوصی را بیشتر از سایر غذاها دوست دارد. تصور کنید که این فرد به کافی شاپ شما مراجعه می کند. به احتمال زیاد خوراکی دلخواه خودش را سفارش می دهد.

بنابراین یکی از نکته هایی که می تواند منجر به جذب مشتریان بیشتر شود، این است که پر فروش ترین و پر طرفدار ترین غذاها و نوشیدنی ها را طبق یک بررسی دقیق در بازه زمانی مشخص یک ماهه شناسایی کنید و سپس آنها را با دیزاین و یا قیمتی مناسبتر در اختیار مخاطبان کافی شاپ خود قرار دهید.

در این بررسی به رده ی سنی و جنسیت مخاطبان نیز توجه داشته باشید که چه تمایلاتی دارند؛ به طور مثال شما می توانید تخمین بزنید که در طول یک ماه، موس شکلاتی بیشترین میزان سفارش و فروش را داشته است و به احتمال زیاد افراد سفارش دهنده جوان بوده اند.

نمودار زیر میزان مصرف سرانه قهوه در فنجان در روز را در آمریکا نشان می دهد.

کافی شاپ

نکات مهم و تاثیرگذار برای افزایش مشتریان کافی شاپ

چگونگی نحوه ارائه یک غذا یا نوشیدنی، بسیار مهمتر از قراردادن آن محصول در لیست منوی کافی شاپ شما است.

برای اینکه بتوانید نظر و توجه مخاطبان را جلب کنید، باید از بازار هدف و تمایلات مشتریانتان اطلاعاتی داشته باشید. بدانید که آنها دقیقا به دنبال چه غذایی و چه طعمی هستند و چه کیفیتی از نظر آنها قابل قبول می باشد.

توجه به یک نکته ی مهم دیگر هم ضروری می باشد که به سلیقه ی افراد جوان تر و مراجعه کنندگانی که سن کمتری دارند، بیشتر اهمیت بدهید. زیرا این افراد بیشتر به کافی شاپ شما خواهند آمد.

تحقیق و بررسی در مورد اینکه آن ها به دنبال چه غذا ها و نوشیدنی هایی هستند به شما کمک می کند که یک نگاه کلی به امکانات، ویژگی ها و منوی کافی شاپ خود بیندازید. این مهم ترین و تاثیرگذار ترین اقدامی است که باید برای افزایش دادن مشتریان و مخاطبان خود پیاده سازی کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: کتاب ایده-بازار: هرآنچه که باید درباره «راه اندازی یک کسب و کار موفق» بدانید

 

ایده‌هایی منحصر به فرد برای مدیریت و افزایش درآمد در کافی‌ شاپ

کافی‌شاپ می‌تواند مکانی برای یک تجربه فرهنگی–اجتماعی جذاب در یک جامعه باشد. علاوه بر گرفتن یک فنجان قهوه داغ، کافی‌شاپ می‌تواند دفتر کوچکی باشد برای افرادی که به دنبال یک فضای کاری و دریافت خدماتی مثل قهوه، میان وعده‌های کوچک و دسترسی آسان به اینترنت هستند.

آنهایی که چنین خدماتی را در کافی شاپ خود ارائه می‌دهند، جایگزین مناسبی برای فضاهای کاری سنتی و معمولا دارای مشتریان منظم و همیشگی هستند و باعث افزایش درآمد در کافی شاپ خود می شوند.

– منو جذاب و متنوع

اولین و شاید مهمترین نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید این است که مشتریان در ابتدا برای صرف قهوه به کافی‌شاپ می‌آیند. پس توجه داشته باشید که قهوه و تجهیزات کافه خود را از برندهای تجاری معتبر خریداری نمایید.

از طعم های منحصر به فرد چای و انواع دمنوش‌ها بهره بگیرید. سعی کنید از برندهایی استفاده کنید که میان مردم محبوب هستند. این باعث جذب مشتری‌ بیشتر و افزایش درآمد در کافی شاپ شما می‌شود.

درنظر داشته باشید اضافه کردن آیتم‌های جدید به منو برابر با صرف هزینه برای شماست. پس مواردی را انتخاب کنید که تجربه جذب مشتری را داشته باشد.

– نمایش‌ها و اجراهای زنده

اجرای زنده، محیط کافی‌شاپ را به یک مکان فرهنگی تبدیل می‌کند. یک شب می‌توانید یک گیتاریست مردمی داشته باشید. شبی دیگر میزبان یک گروه نوازنده موسیقی محلی باشید. به این ترتیب شهرت کافه به عنوان محلی جهت فعالیت‌های اجتماعی-فرهنگی بالا می‌رود.

همچنین می‌توانید از کتاب‌ها کمک بگیرید. مکانی را جهت یک کتابخانه کوچک با کتاب‌های مفید با عناوین مختلف درنظر بگیرید. می‌توانید روزهای شنبه‌ را جهت شعر خوانی در نظر داشته باشید.

– نمایشگاه هنر یا نمایش هنر

از فضای دیوارهای کافی‌ شاپ برای میزبانی کارهای هنری استفاده نمایید. این یک فرصت عالی برای هنرمندان محلی است که آثار خود را به نمایش بگذارند.

از هنرمندان برجسته اطراف خود حمایت کنید. تابلوهای نقاشی، مجسمه‌های سفالی و … می‌توانند فضای کافی‌شاپ را زیباتر و مشتریان علاقه مند به هنر را به سوی کافه سوق دهند.

کافی‌شاپ را به عنوان نمایشگاه محلی و رسانه‌ای برای انتقال رویدادهای فرهنگی- هنری تبدیل کنید. قسمتی از یک دیوار را به تابلو اعلانات اختصاص دهید. همچنین می‌توانید از فروش آثار هنری که در کافی‌ شاپ عرضه می‌شوند حق کمسیون بردارید و از این طریق باعث افزایش درآمد در کافی شاپ خود شوید.

– نام تجاری و بازاریابی

برای کافی‌شاپ خود لوگو طراحی و آن را بر روی لیوان‌های قهوه چاپ نمایید و به عنوان هدیه به مشتریان خود عرضه کنید. به علاوه می‌توانید تی شرت‌ها و کیف‌هایی با لوگوی کافی‌شاپ طراحی کنید و یک خورده فروشی کوچک راه بیندازید. این فعالیت‌ها سبب تبلیغ رایگان کافی‌شاپ می‌شود.

علاوه بر این، کارت‌های تخفیف فروشگاه ، ابزار بازاریابی و تبلیغاتی مناسبی برای کافی شاپ‌ها هستند. این کارت‌ها دارای امتیاز مشتریان وفادار است و به مشتریان انگیزه خرید بیشتر را می‌دهد.

درنهایت همیشه از مشتری های خود بخواهید تا در هرچه بهتر شدن خدمات کافی شاپ به شما کمک نمایند. فرم هایی جهت نظرسنجی مشتریان در نظر داشته باشید. این یکی از بهترین روش ها برای ارتقا کافی‌شاپ شماست.

 

حتما بخوایند: چگونه یک نام و نشان تجاری انتخاب کنیم؟

 

چالش‌های رایج در مدیریت کافی شاپ و چگونگی شناسایی آنها

راه اندازی و اداره کردن کافی شاپ برای شما هرگز کار راحتی نخواهد بود. در کنار تمامی کارهای مرتبط با علامت تجاری و کارهای ناتمام کاغذی که مجبور به انجام آن هستید، چالش های دیگری نیز وجود دارد.

بهترین راهنمایی های خود را که می توانید به وسیله ی آن بزرگترین چالش هایی را که یک کافی شاپ تازه احداث شده با آن رو به رو است را بشناسید و بدانید چگونه با آنها رو به رو شوید:

– آماده سازی سرویس فوق العاده برای مشتریان

بخاطر داشته باشید مشتریان تنها بر اساس اینکه کافه داران چگونه قهوه درست می کنند و گوشت ها و تخم مرغ ها تا چه اندازه خوب پخته شده اند به کافه ی شما امتیاز نخواهند داد.

مشتریان شما به سرویس کلی تاسیسات شما نیز توجه می کنند. این به معنا است که شما نیاز به تجربه های زیادی در کافه خود دارید.

از محل صندلی ها گرفته تا روند رزرو میزها، سرو غذاها و رفتار مودبانه خدمه و نحوه پرداخت. هیچ چیزی بدتر از آن نیست که شما وارد کافه ای شده و برای سفارش دادن 15 دقیقه منتظر بمانید.

راهکار پیشنهادی برای حل این چالش

وارد شدن، پیدا کردن میز، سفارش دادن و پرداخت را برای آنها سریع و آسان کنید. با افزایش سفارش دهی آنلاین و ابزارهای سفارش دهی برای کافی شاپ ها و رستوران ها، دیگر بهانه ای برای تسهیل این روند وجود ندارد.

– ارائه یک منوی صحیح

مکان کافه ی شما ممکن است یک فاکتور مهم باشد، اما تنها فاکتور نیست، بلکه غذاهایی که در رستوران شما سرو می شود نیز بسیار مهم است. به بیان ساده تر، شما باید منویی بسیار خوب برای مشتریان خود تدارک ببینید. اگرچه، این کار آنطور که به نظر می رسد ساده نیست.

راهکار پیشنهادی برای حل این چالش

صحبت کردن با مشتریان مورد نظر شما و سوال کردن راجع به بازخورد آنها بسیار کمک کننده خواهد بود، پس به جستجو بپردازید .

یک مکالمه ی غیر رسمی و سریع با آنها داشته باشید و متوجه ذائقه و ترجیح آنها شوید. همچنین شما می توانید از طریق صفحه های شبکه ی اجتماعی نظرات آنها را جویا شوید. حتی از روی نرم افزار کافی شاپ نیز متوجه شوید کدام گزینه از منو  بیشتر مورد علاقه مشتریان شما است.

– سفارش تجهیزات برای کالاهایتان

هر چیزی را که لازم دارید از قبل از فروشنده مواد خود بگیرید. اگرچه، این کار نیز یکی دیگر از جنبه های کافه داری می باشد که می تواند سخت تر از آنچه به نظر می رسد باشد.

راهکار پیشنهادی برای حل این چالش

بر روی یک سیستم مدیریت سرمایه گذاری کنید. پایگاه داده های مدیریتی روند سفارش دهی را آسان می کنند و به شما این قدرت را می دهند که سفارش های خود را از طریق تلفن های هوشمند و یا تبلت، در عرض یک دقیقه به ثبت برسانید.

– بازاریابی کافی شاپ

به وجود آوردن یک برند می تواند آسان باشد، اما ارتقا آن نیست. بخصوص اگر شما تجربه کافی، ابزار مناسب و یا بودجه کافی برای بازاریابی نداشته باشید.

بدون داشتن یک استراتژی هوشمندانه شما پول خود را هدر داده و یا بر سود تجارت خود تاثیر گذاشته اید چرا که توجه مشتریان جدید خود را جلب نکرده اید.

 

حتما خوانید: جذب مشتری از طریق ۱۲۷ نوع بازاریابی

 

راهکار پیشنهادی برای حل این چالش

در سایت های سفارش آنلاین غذا حضور داشته باشید. امروزه بازاریابی اینترنتی یکی از بایدها و یکی از ارزانترین راه های ارتقا تجارت شما است.

کمپین های شبکه اجتماعی ایجاد کنید تا در فضای اینترنتی شهرت پیدا کنید، یا یک وبسایت خوب داشته باشید که مشتریان بتوانند به منو و تمام پیشرفت های شما دسترسی داشته باشند.

داشتن بلاگر و افراد موثر در شبکه های اجتماعی که رستوران شما را معرفی می کنند تفاوت بسیاری ایجاد خواهد کرد.

توصیه هایی برای راه اندازی و افزایش درآمد در کافی شاپ

راه اندازی کافی شاپ کوچک یا بزرگ مانند هر کار دیگری نیازمند صرف وقت، بودجه و داشتن یک برنامه کاری کامل می باشد. بدون برنامه امکان دارد در همان آغاز راه شکست را پایه ریزی کنید. مشورت گرفتن از افراد خبره و با تجربه می تواند شما را در مسیر درست قرار بدهد.

بهتر است که از تجربه های افراد موفق و شکست خورده در این کسب و کار استفاده نمایید. در ادامه چندین توصیه برای تازه کارها بیان می کنیم تا مسیر درست راه اندازی کافی شاپ را دریابند.

 

حتما بخوانید: چگونه در شروع کسب و کار، سرعت فروش را افزایش دهیم؟

 

– تمام بودجه خود را خرج نکنید

قبل از اینکه یک برنامه مدون درباره کار خود را ندارید شروع به خریدن لوازم و وسایل نکنید. برخی اوقات شما به راحتی می توانید برخی وسایل کافی شاپ را از بازار دست دوم تهیه کنید. بخاطر داشته باشید که دست به جیب شدن همیشه آسان است، اما داشتن نقشه مشخص سبب صرفه جویی در صرف هزینه ها خواهد شد.

– افزایش دانش در زمینه صنعت قهوه

می توان گفت بعد از نفت، قهوه بیشترین کالایی است که در جهان معامله می شود. اینکه شما چگونه این محصول شگفت انگیز را برای مشتریان خود سرو می کنید تنها قسمت کوچکی از این بازار عظیم می باشد.

یادگیری درباره صنعت عظیم زنجیره وار قهوه به پیشرفت و توسعه مدیریت کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

– بازدید از کافه های مختلف در شهر

قهوه می تواند شگفت انگیز باشد. اما تجربه نوشیدن آن در مکانهای مختلف می تواند متفاوت باشد. تا آنجایی که می توانید از کافی شاپ های مختلف در شهرتان دیدن کنید.

– آشنایی با کافی‌من های محلی

زمانیکه تصمیم گرفتید چه نوع قهوه هایی را در کافی شاپ خود سرو کنید، بهترین توصیه این است که به جستجو تعداد زیادی کافی من ها در منطقه زندگی خود بروید.

شما می توانید بصورت آنلاین جستجو کنید یا از اطرافیان که در این کسب و کار هستند، نظیر صاحبان کافی شاپ ها، باریستا ها سوال کنید.

– تصمیم درباره انتخاب منو

معمولا منو کافی شاپ برگرفته از محصولاتی است که مطابق با خواست و علاقه مشتری و رقبای موجود می باشد. برای مثال، اگر شما تصمیم به سرو ساندویچ ها در کافی شاپ خود را دارید، امکان دارد در خیابانی که کافی شاپ شما قرار دارد یک ساندویچی یا کبابی وجود داشته باشد.

شما باید ساندویچ های خاص را در منوی خود بگنجانید تا از رقابت مستقیم با دیگر رقبا جلوگیری نمایید.

– تمرکز بر مزایای بازار رقابتی

مزایای بازار رقابتی بسیار برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی می باشد. درست مانند دیگر کسب و کارها، در کار شما نیز یک محصول تولید می گردد یا خط تولید آن وجود دارد.

محصول شما هر چه که باشد، شما باید تصمیم بگیرید که چه مواردی هستند که می توانید خاص تر و بهتر به مشتریان خود ارائه بدهید.

– بازدید از فروشندگان مواد غذایی محلی

همزمان با مشاهده کافی من ها و یادگیری درست کردن قهوه، بهتر است بازدید فروشندگان محلی مواد غذایی را در نظر داشته باشید. فروش غذا یا اسنک ها ممکن است پایه اصلی کسب و کار کافی شاپ شما نباشد، اما همین موضوع سه اثر مهم دارد:

  • سبب ایجاد یک یا چندین درآمد می شود
  • گزینه های بیشتری در اختیار مشتریان تان قرار می دهید
  • مشتریان جدید برایتان می آورد.

واقعیت این است که شما می توانید خوراکی های زیادی در کنار قهوه سرو کنید که شامل: کلوچه ها، انواع کیک ها، مافین ها و غیره می باشد.

– نوشتن برنامه کسب و کار کافی شاپ

نوشتن برنامه کسب و کار کافی شاپ ریسک کاری شما را کاهش می دهد. بسیاری از مردم بر این باورند که به سادگی می توانند به یک ایده بدون طرح مشخص و فقط داشتن مسیر ذهنی، کافی شاپ خود یا هر کسب و کار دیگری را راه اندازی نمایند.

– انتخاب یک نام و راه اندازی وب سایت

یکی از بهترین روش هایی که انگیزه بیشتری به شما در شروع کافی شاپ می دهد، انتخاب یک نام و راه اندازی وب سایت است.

شما می توانید طرح کلی خود را با یک طراح وب سایت در میان گذاشته و از او برای طراحی وب سایت حرفه ای مشاوره بگیرید. برای شروع کار خود بصورت آنلاین، نیاز به یک نام دارید.

 

با دریافت « مشاوره فروش و بازاریابی کسب و کار » از کارشناسان جوان حرفه‌ای و باتجربه ساکوراد؛ موفقیت کسب و کار، رونق فروش و افزایش درآمد خود را تضمین کنید!

 

و اما کلام آخر…

با رعایت نکات و راهکارهایی که در این مقاله به آن اشاره شد باعث افزایش درآمد در کافی شاپ خود شوید. از یک مشاور در زمینه راه اندازی کافی شاپ مشاوره بگیرید. با صاحبان کافی شاپ های مختلف دیدار کنید و از آنها سوالاتی در این زمینه بپرسید، مانند: اینکه آنها چگونه کار خود را شروع کرده اند؟ یا چه اشتباهاتی در شغل خود داشته اند؟

مدیر سایت
مدیر سایت
یک روز زیبای بهاری هنگامی که به گل‌های زیبای داخل حیاط نگاه می‌کردم، تصمیم گرفتم تا آموخته‌هایم را طوری ثبت نمایم که همیشه در یاد و خاطر عزیزانم ماندگار شود ...
پیشنهاد بر اساس سلیقه شما

مسیریابی تحصیلی - شغلی (آنلاین)

تست شغلی به آزمون روانشناسی گفته می شود که فرد با توجه به پاسخگویی به سوالات در انتها بهترین شغلی که می تواند در آن موفق باشد را معرفی می کند.

سئوالات و نظرات ارزشمند خود را با ما مطرح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای گام به گام تا دریافت مشاوره

گام اول

انتخاب حوزه تخصصی مدنظر

گام دوم

بررسی رزومه مشاوران مرتبط

گام سوم

انتخاب مشاور با تخصص مدنظر

گام چهارم

تکمیل فرم و ثبت درخواست

گام پنجم

پرداخت حق‌الزحمه مشاور

گام ششم

تماس با شما برای تعیین وقت

گام هفتم

برقراری ارتباط شما با مشاور