به کمک نیاز دارید؟

خدمات تخصصی

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
شغل پر درآمد

بیشترین درآمد کجاست؟ چطور شغل پر درآمد پیدا کنم؟

ما انسانها دارای استعدادهای زیادی هستیم. برای برخی از آنها تلاش می کنیم، اما برخی از استعدادها ذاتی هستند. گاهی نتوانسته ایم در جایگاه درستی از این استعدادها استفاده کنیم و از طریق آنها کسب درآمد کنیم.

شغلهای خوبی وجود دارد که ما از آنها بی اطلاع هستیم و یا متوجه ارزش واقعی آنها نیستیم.

ایده هایی که ممکن است دوستان و آشنایانمان در حال انجام آن باشند ولی در مورد آنها خوب تعریف نمی کنند و یا قصد دارند که ما را از انجام آنها منصرف کنند.

از کجا بدانیم چه شغلهایی، شغل های پر درآمد، هستند؟

 

پیشنهاد مطالعه: کتاب ایده-بازار: هرآنچه که باید درباره «راه اندازی یک کسب و کار موفق» بدانید

 

برای شناسایی شغل‌های پر درآمد، به دانش سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

همه ما دنبال یک سرمایه گذاری امن و آتیه دار هستیم که بتواند ارزشمند واقع شود. اما متاسفانه در زمینه مالی کمتر آموزش دیده ایم. به همین دلیل تحت تاثیر هیجان و رفتارهای جمعی، اقدام می کنیم. مانند هجوم آوردن به بورس که ضررهای هنگفتی به بار می آورد.

در حالی که با آموزش دیدن، قادر خواهیم بود پیشتر از بقیه حرکت کنیم. بدانیم چه زمانی وارد بازار سودآور شویم و به موقع و قبل از ضرردهی از آن خارج شویم. چه موقع و کجا سرمایه گذاری کنیم و چگونه زمان، انرژی و سرمایه‌ خود را بکار ببریم.
نداشتن دانش سرمایه‌گذاری مسبب زیان است. با افزایش سواد مالی، می توانیم پول را در مدت کوتاهتری از طریق ایده‌های مناسب و عملکرد صحیح و در زمان مناسب، خلق کنیم.

قطعا داشتن سواد مالی، امروزه ضروری است و می توان با آموزش مناسب، آن را آموخت. در کنار این آموزش، مهارت تحلیل هم لازم است که بسیاری از افراد این مهارت را ندارند و فقط در دانش خود تقلید می کنند، که نتیجه تقلید هم مشخص است … .

یکی از راههای بالا بردن سواد مالی و تحلیل آن، می تواند مشاوره گرفتن از افراد صاحب تجربه باشد، تا مانع از تکرار تصمیمات اشتباه مالی ما شود.

به کمک مشاورهای مجرب می توانیم بطور عملی دانش و تحلیل سرمایه‌گذاری رو به راحتی کسب کنیم و یک سرمایه‌گذاری رو به رشدی داشته باشیم.

در ادامه این مطلب، شما را با 6 ویژگی مهم مجریان ایده‌های پرسود آشنا می کنیم:

ویژگی‌های صاحبان درآمد بالا (مجریان ایده‌های پرسود)

1. فرصت ها رو خوب می شناسند و برمبنای فرصت‌هایی که می شناسند وارد بازار می شوند.

گاهی برای انجام برخی کارها، زمان طلایی وجود دارد که اگر در آن زمان انجام نگردد، دیگر فرصتی برای آن کار باقی نمی ماند و کار از کار می گذرد.

ما در هر شغلی و با هر میزان ثروت و دارایی، با کلی فرصت، چالش و مسئله روبرو هستیم، بنابراین باید توانایی این را داشته باشیم که در هر شرایطی، بهترین عملکرد را داشته باشیم و از فرصتها و تهدیدهای پیش آماده بیشترین استفاده را ببریم. اما این کار با تجربه کم غیر ممکن است.

به کمک مشاوران مجرب قادر خواهیم بود فرصت دسترسی به اخبار و اطلاعات درست و به موقع را پیدا کنیم، درست تحلیل و نتیجه گیری کنیم و دارایی هایمان را کنترل کنیم. نهایتا با یادگیری مهارت تحلیل، عملکرد بهتری خواهیم داشت و می توانیم گذشته را جبران کنیم.

 

با دریافت « مشاوره سرمایه گذاری » از کارشناسان جوان حرفه‌ای و باتجربه ساکوراد؛ موفقیت کسب و کار، رونق فروش و افزایش درآمد خود را تضمین کنید!

 

2. تغییرات رو خوب شناسایی می کنند و متناسب با آن، استراتژی هایشان را عوض می کنند.

هر روز تغییراتی در حال بوجود آمدن است. قوانین جدید داخلی تصویب می شود، تحریم ها از یک طرف، بحرانهای مختلف و خروج از شرایط عادی از طرف دیگر که همگی باعث می شوند که کسب و کارها از روند عادی خود خارج شوند و اکثر افراد را دچار سردرگمی و ناامیدی کنند.

همه این تغییرات روی مشتریها هم تاثیر می گذارد. پس در این شرایط چه باید چکار کرد؟
قطعا پافشاری روی راهکارهای قدیمی جواب نمی دهد. مدیران باید مرتبا دانش خودشان را بروز کنند. در جریان تغییرات باشند و به رفتارهای مشتری هایشان حساس باشند و مدام این سوال را از خود بپرسند که الان چطور می توانم به مشترهایم کمک کنم؟

شاید نیاز باشد که شکل ارائه خدمات عوض شود. شاید لازم است تطابق با نیاز و خواست مشتری صورت گیرد. بنابراین باید تغییرات روز را دید و چگونگی هماهنگی با تغییرات را یاد گرفت تا بتوان هزینه ها را کاهش، و فروش و درآمد را افزایش داد.

3. داری مهارت هستند و مهمتر از آن می دانند که از مهارتشان چطور برای کسب درآمد استفاده کنند.

امروزه همه ما می دانیم که در شرایط بحران اقتصادی، همه در گیر هستیم و فقط با آموزش های جدید می توانیم دید گسترده ای داشته باشیم.

هزینه ای که برای بدست آوردن مهارت می پردازید، بسیار با ارزش است. برای جلوگیری از خسارت سنگین و ضررهایی که به واسطه نداشتن مهارت سراغتان میاید، پرداخت این هزینه ضروری است.
یادتان باشد تصمیماتی که امروز می گیرید و کارهایی که انجام می دهید آینده شما رو می سازد و می تواند شما را به یک بازنده یا برنده‌ واقعی تبدیل کند. بنابراین از زمانی که در اختیارتان است به درستی استفاده کنید و آیندتان را تغییر دهید.

مهارت های کسب درآمد بسیار گسترده است. مشاوران باتجربه در حوزه مشاوره راه اندازی کسب و کار، مهارت‌های آینده دار کسب درآمد را به شما معرفی و در این راه کمکتان می کنند.

 

حتما بخوانید: سرمایه گذاری در بازارهای مختلف سرمایه و نکات مهم آن

 

4. دارای دانش تحلیل و تفکر سیستمی هستند.

تصمیمات شما برگرفته از دانش، دقت و صحت تحلیل شما است. اگه به تصمیمات مالی گذشته خود نگاه کنید تاسف می خورید. چرا؟!

چون در حال حاضر رشد کرده اید و دانشی که قبلا نداشته اید را کسب کرده اید. از طرفی هم تشخیص راههای امن برای سرمایه گذاری کار سختی است اما غیرممکن نیست. در این راستا باید آموزش ببینید تا هوش مالیتان را تقویت کنید و قدرت تحلیل داشته باشید.

تحلیل های ارزشمند می تواند کمکتان کند مسیر درستی را انتخاب کنید و تبدیل به یک آدم حرفه‌ای شوید تا در  مسائل اقتصادی نیاز به کمک کسی نداشته باشید. به راحتی آینده بازار کار خودتان را پیش بینی کنید و زندگی و شغلتان را نجات دهید.

5. نبوغ مالی دارند و تفکرشان به پول، تصاعدی است.

از آنجایی که پول درآوردن کار آسانی نیست و رفته رفته هر روز سخت تر از قبل می شود، بنابراین برای کنترل درآمد، یک پایه ریزی مالی مستحکم الزامی است. از نبوغ مالی که درون خودمان داریم باید استفاده کنیم. کافی است انتخاب کنید که می خواهید پولدار باشید یا فقیر. همین انتخاب باعث می شود که از زمانتان برای یادگیری امور مالی استفاده کنید.

در پی این، دوستانتان را انتخاب کنید و از دانش آنها نیز بهره مند شوید. مهارتهای پولساز را یاد بگیرید. مشاوره تخصصی بگیرید. قهرمان مالی خودتون رو انتخاب می کنید تا براساس سطح بالای سواد مالیتان، سرمایه گذاری و زمان برگشت سرمایه تان را تعیین کنید.

با افزایش نبوغ مالی، می توانید پول رو در زمان کوتاهتری از طریق ایده های مناسب و عملکرد صحیح، خلق کنید.

6. دانش فروش در بحران را دارند.

در شرایطی که سفره مردم هر روز کوچک و کوچکتر می شود، اولویت هایشان هم در حال تغییر است.

مشتریان نیازهای ضروری و غیر ضروری دارند. آنها نیازهایی دارند که باید سریعا به آنها پاسخ داده شود. بنابراین همیشه باید حواستان به نیازهای مشتریان باشد. اگر مشتری من قبلا نیازش ضروری بوده ولی الان به سمت نیاز غیر ضروری رفته است، چه تغییراتی باید روی طراحی خدمات و محصولاتمان باید بدهیم تا دوباره نیازشان از حالت غیرضروری به ضروری تبدیل شود.

 

و اما کلام آخر …

مهمترین عامل موفقیت، علاقه و استعداد است. روی خودتان سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به دستاوردهای بزرگی که می خواهید، برسید. مهم این است که در کار خود حرفه ای باشید.

همه این موارد به شرایط و محیط اطرافتان بستگی دارد. تحلیلی که از شرایط ارائه می دهید می تواند سرنوشت مالی شما رو رقم بزند.

مشاوران مجرب به شما کمک می کنند تا استعدادهای خودتان را کشف کنید و با توجه به استعداد و علاقمندی‌هایتان، صاحب درآمد شوید و آن را رشد دهید. همچنین در برابر تورم، ارزش آن را حفظ کنید و سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

دکتر علی قوامی
دکتر علی قوامی
دانش‌آموخته دکترای تخصصی (PhD) کارآفرینی فناوری، بنیانگذار و مدیر گروه بین‌المللی کسب و کار ساکوراد با بیش از ۲۰ سال تجربه بعنوان کوچ، مدرس، مشاور و منتور در حوزه‌های مختلف راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار در ۱۵ کشور جهان هستم. در تلاشم تا تجربیات ذی‌قیمت خود را با شما دوستان عزیزم به اشتراک گذارم.
پیشنهاد بر اساس سلیقه شما

مسیریابی تحصیلی - شغلی (آنلاین)

تست شغلی به آزمون روانشناسی گفته می شود که فرد با توجه به پاسخگویی به سوالات در انتها بهترین شغلی که می تواند در آن موفق باشد را معرفی می کند.

سئوالات و نظرات ارزشمند خود را با ما مطرح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای گام به گام تا دریافت مشاوره

گام اول

انتخاب حوزه تخصصی مدنظر

گام دوم

بررسی رزومه مشاوران مرتبط

گام سوم

انتخاب مشاور با تخصص مدنظر

گام چهارم

تکمیل فرم و ثبت درخواست

گام پنجم

پرداخت حق‌الزحمه مشاور

گام ششم

تماس با شما برای تعیین وقت

گام هفتم

برقراری ارتباط شما با مشاور